оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;
оцінювання, що базується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов'язані з цілями та дескрипторами,що описують рівні сформованості навичок та та рівні засвоєння знань,які відображаються в кінцевому продукті проекту,що розробляється учнями;
використання підсумкового оцінювання з метою визначення рівня розуміння учнями теми;дотримання дій при створенні або адаптації форм оцінювання:
самому виконати завдання,яке має виконати учень;
уникати використання незрозумілих слів;
продумувати порядок критеріїв,залучати колег та учнів до створення інструменту оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар