середа, 6 лютого 2013 р.
Модуль 4.Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів у проекті, а саме:
1.Здійснювати оцінювання навчальних проектів протягом всього навчального процесу,
2.Оцінювати важливі цілі проекту,
3.Залучати учнів до процесу оцінювання;
4.Використовувати різні стратегії оцінювання;
5.Визначати навчальні потреби учнів, заохочувати до самоспрямування у навчанні, відслідковувати прогрес у навчанні;
6.Перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання;
7.Демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
8.Визначати учнівські роботи, які я зможу оцінити (твори, перекази,презентації або виступи учнів;
9.Відповідно до виду учнівських робіт я зможу урізноманітнити інструментарій оцінювання (використовувати різноманітні графічні схеми та карти знань,нотатки у щоденнику, контрольні списки,списки запитань для самоконтролю,опитувальники,форми оцінювання, тести та контрольні роботи)
10.Використовувати різні види оцінювання (взаємооцінювання, оцінювання вчителем, батьками тощо).
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар